yurdum insanın hitap şekilleri:))

yurdum insanın hitap şekilleri:))

1)Usta

2 )Şef

3)Genç

4 )Şampiyon

5 )Pehlivan

6 )Delikanlı

7 )Kaptan

8 )Kardeş

9 )Hemşerim

10 )Birader

11 )Bacım

12 )Üstad

13 )Hocam

14 )Lan p.c


16 )Lan

17 )Lan

18 )Hödük

19 )Kuzen

20 )Baba

21 )Kopil

22 )Den yo

23 )Yenge

24 )Hocam

25 )Arkadaşım

26 )Oğlum

27 )Ulan

28 )Lan

29 )Abi

30 )gardaş

31)pissst

32)aloooaaa!

33)hoooop!

34)ortak!

35)Memur bey!

36)Gülüm

37)Yiğidim

38)Bey

39)Hanım

40)Kuzum

41)cancazim …

42)Yavru kus

43)Evladım

44)Kamil

45)Hacı

46)topraam

47)Gözüm…

48)Yingee

49)abee

50)Dallama

51)Lan zibidi…

52)Millet

53)Güzelim

54)Yakışıklı

55)Hafız

56)bilaaader

57)Muhterem

58)Muhterem din kardeşim

59)Eleman

60)Patron

61 )Doktor

62 )Çakal

Yurdum insanı işte :slight_smile:
Hoop Hemşerim :smiley:

bu 62 kelimeden 50 sini gün içinde kullanıyoruzdur herhalde… :))

Bence hepsi :slight_smile: Ama elin avrupalısından iyidir. Onlar paso hey maaan der durur. Bak bizde insan çeşidi çoook :D:D

Biladerim ayıp ettinn:d

o değil de bilader ne? ama Erman GÜDÜ haklı çeşit çok memleketimde.

kahraman
şekerim
cicim
ufaklık
emmoğlu
dayı
kanki
hajabey… daha vardır…

:)pissst

Yakışıklı

Süper hepsi yaaa:)çok beğendim ben en çok yukarıdakiler gibi seslenirim:D