Orijinalini görmek için tıklayınız : Etabs anlatımlı videolar

İsmail SKBN
20-09-2006, 01:24
ilk partlar

Introductory Tutorial (27 min) ([Only registered and activated users can see links])

Drawing/Drafting Controls (9 min) ([Only registered and activated users can see links])

Staggered Trusses (13 min) ([Only registered and activated users can see links])

rar dosyalarını açmak için winrar [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links])

windows mediaplayer 11 için ([Only registered and activated users can see links]) (orjinal lisansı olmayan sürümlerde çalışmaz)

windows mediaplayer 10 için ([Only registered and activated users can see links])(orjinal lisansı olmayan sürümlerde çalışmaz)

RAFET
09-12-2006, 01:57
slm etabs ı hic bilmiyorum elınde not olan arkadaslar varsa sevınırım

İsmail SKBN
10-12-2006, 20:51
[Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]></b>:popUp('GoldenGateBridge.mov')) [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]></b>:popUp('SFO.mov')) [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]></b>:popUp('LACityHall.mov')) [Only registered and activated users can see links] ([Only registered and activated users can see links]></b>:popUp('Marriot.mov'))

kaynak.[Only registered and activated users can see links]

İsmail SKBN
10-12-2006, 20:57
II. parti videolar

Modeling Shear Walls with Openings (4 min) ([Only registered and activated users can see links])

Designing Shear Walls with Openings (6 min) ([Only registered and activated users can see links])

Shear Wall Design Options (6 min) ([Only registered and activated users can see links])

Wall Meshing (6 min) ([Only registered and activated users can see links])

Ömer UYSAL
03-08-2007, 07:01
teşekkürler. Gerçek anlamda öğrenilmesi gereken bir program. Ana çalışma sistemi SAP2000 gibi. Ülkemizde kullanılan bazı betonarme statik programları gibi hazır bilgiden ziyade kullanıcıyı mühendislik anlamında eğiten bir program olduğunu düşünüyorum.

mazolier
04-08-2008, 00:08
elinize saglik can paraler